انگل ENGEL بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک خود را ساخت – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

انگل ENGEL بزرگترین دستگاه تزریق پلاستیک خود را ساخت

کمپانی ENGEL بزرگترین ماشین های قالب گیری تزریقی 8000 تنی خود را ارائه داد.

 برایان کوپس، معاون مهندسی و تحقیق و توسعه در IWT، اظهار داشت: «ما سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در تجهیزات جدید انجام داده‌ایم و این به ما امکان می‌دهد محصولات خود را مؤثرتر و کارآمدتر تولید کنیم. این تجهیزات جدید به ما این امکان را می دهد که همچنان محصولات جدید و نوآورانه را به بازار عرضه کنیم و نیازهای مشتریان خود را برآورده کنیم و از آنها فراتر برویم.

دو غول 8000 تنی انگل در کنتاکی

شرکت اتریشی سازنده دستگاه های قالب گیری تزریقی Engel با تحویل دو دستگاه تزریق به ایالات متحده رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده است. آنها با نیروی گیره 8000 تنی هر کدام، بزرگترین ماشین هایی هستند که تاکنون در کارخانه سنت والنتین در اتریش ساخته شده است..

 دو دستگاه Engel duo 130000/130000H/8200 Combi US در شرکت Infiltrator Water Technologies (IWT) در وینچستر، کنتاکی قرار گرفتند. شرکت تابعه سیستم های زهکشی پیشرفته (ADS) محصولات مدیریت آب را در آنجا تولید می کند. دو دستگاه تزریق دوتایی هر کدام دارای دو واحد تزریق 85000 سانتی متر مکعب هستند که امکان تزریق وزن کل شات 122 کیلوگرم را فراهم می کند.

 طول کلی ماشین های غول پیکر 29.3 متر و عرض 6.4 متر است. این را می توان در مقایسه با نیروی گیره و اندازه شات، ردپای نسبتاً کوچکی در نظر گرفت. اینجاست که طراحی دو صفحه ای ماشین های مقیاس بزرگ Engel قدرت خود را نشان می دهد

. Engel به طور فزاینده ای درخواست هایی برای راه حل های سفارشی در محدوده نیروی گیره بسیار بالا دریافت می کند. نیروهای بستن 10000 تن و بیشتر امکان پذیر است. ماشین‌هایی با این اندازه می‌توانند وزنه‌های چند 100 کیلوگرمی مواد را پردازش کنند و به سرعت دو تن در ساعت برسند. اگرچه کارخانه سنت والنتین به ساخت تجهیزات بزرگ عادت کرده است، کار بر روی این دو ماشین عظیم برای همه اعضای تیم درگیر خاص بود

جیم موران، مدیر توسعه کسب و کار در انگل آمریکای شمالی، گفت: “من افتخار می کنم که بخشی از این کار بوده ام.” موران توضیح داد: “شما می توانید ترتیبات ویژه حمل و نقل و حمل و نقل زمینی مورد نیاز برای انتقال دستگاه از اتریش به ایالات متحده را تصور کنید. پلانت ها به و از تاسیسات تولیدی سنت والنتین در امتداد رودخانه دانوب بر روی بارج ها منتقل شدند.” که باید بر آن غلبه می شد.

وی ادامه می دهد: هر دستگاه قبل از حمل و نقل به طور کامل مونتاژ و آزمایش شد و سپس برای ارسال به آمریکا جدا شد.  

دیوید گدریتیس، مدیر اجرای سرمایه تولیدی:  ده ها نفر روی این پروژه کار کردند و هزاران ساعت را با سابقه ایمنی کامل به پایان رساندند. اخلاق کاری تیم انگل باورنکردنی بود زیرا آنها ساعت های طولانی کار می کردند، از جمله آخر هفته ها برای اتمام مونتاژ دستگاه و انتقال سریع

ران بروچو، معاون تولید این پروژه گفت: “ما بر اساس روابط موجود و پروژه های سرمایه قبلی که به موقع و با بودجه تحویل داده شده بودند، تصمیم گرفتیم دوباره با انگل کار کنیم.” انگل نه تنها برای تعیین تجهیزات مناسب با ما کار می‌کند، بلکه پس از نصب، این تجهیزات سابقه عملیاتی و تولیدی عالی دارد. کاهش زمان از کار افتادگی و توان عملیاتی بیشتر از ویژگی های تجهیزات Engel است.

انگل سفارش خرید را در نوامبر 2020 دریافت کرد. تحویل اولین دستگاه در فوریه 2022 به پایان رسید. اکنون، یک سال بعد، دستگاه دوم، ماکت دستگاه اول، تحویل داده شد. اسکات باربور، رئیس و مدیر عامل ADS گفت: “ما در حال مدیریت یک منبع گرانبها، از طریق محصولات نوآورانه و با استفاده از محتوای بالای پلاستیک بازیافتی هستیم.” این شرکت بیش از هر پلاستیک دیگری در آمریکای شمالی بازیافت می کند. در نتیجه، ADS به دلیل تعهد خود به بازیافت با دریافت رتبه 1 توسط Plastics News در سال 2022 شناخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *