آخرین فناوریها و انواع خطوط تولید پلاستیک در رویداد YIZUMI Connect (ایزومی کانِکت) – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

آخرین فناوریها و انواع خطوط تولید پلاستیک در رویداد YIZUMI Connect (ایزومی کانِکت)

در روز 27 فروردین سال 1042 (16 آوریل 2023 میلادی)، درست 1 روز پیش از آغاز به کار نمایشگاه معتبر چایناپلاس 2023، رویدادی هیجان انگیز در انتظار متخصصان و علاقهمندان صنعت تولید پلاستیک خواهد بود. رویداد YIZUMI Connect 2023 با میزبانی شرکت YIZUMI، به عنوان یکی از رهبران جهانی دستگاههای تزریق پلاستیک برگزار میشود و در حاشیه آن از آخرین پیشرفت‌ها و فناوریهای نوآورانه در صنعت پلاستیک رونمایی خواهد شد.

شرکت کنندگان در YIZUMI Connect 2023، این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود از سرتاسر جهان ارتباط برقرار کنند، در بحثهای تخصصی شرکت جسته و با روندهای تازه صنعت آشنا شوند. این رویداد شامل مجموعهای از جلسات آموزشی، سخنرانی و بازدید از 30 خط تولید قطعات پلاستیکی و ماشینآلات درحالِکار خواهد بود که میتواند الهام بخش ایدههای نو برای تولیدکنندگان پلاستیک باشد. از جمله خطوط تولیدی که در این نمایشگاه به معرض نمایش قرار خواهند گرفت میتوان به انواع خطوط تولید قطعات خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی و ظروف بستهبندی اشاره کرد.

صرف نظر از اینکه که یک تولید کننده حرفهای و با تجربه پلاستیک هستید یا به تازگی به صنف تولید پلاستیک پیوسته باشید، YIZUMI Connect 2023 یک رویداد ضروری است که شما را به دانش روز و ابزارهایی ضروری برای موفقیت مجهز میکند. ایزومی کانکت 2023 با تمرکز بر پایداری، کارایی و عملکرد حداکثری فرایند و ماشینآلات، یکی از مهمترین رویدادهای پیش رو در صنعت پلاستیک است.

نکو بهینه ماشین به عنوان نماینده انحصاری شرکت ایزومی (YIZUMI) در ایران شما را دعوت به مطالعه و بررسی کاتالوگ و حضور جهت بازدید از این رویداد می نماید.

https://www.nbmmachinery.com/yizumi-connect-2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *