قراردادهای میلیونی و فضایی عالی PLASTPOL 2023 – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

قراردادهای میلیونی و فضایی عالی PLASTPOL 2023

بیش از 600 شرکت از اقصی نقاط جهان به لهستان آمده بودند و هر هفت سالن نمایشگاهی پر شده بود.

Plastpol نمایشگاه پلاستیک و لاستیک امسال این رویداد به مدت 27 سال در Targi Kielce برگزار می شود و اکنون       PLASTPOL  با حفظ اعتبار بین المللی خود به شکل قبل از همه گیری کرونا بازگشته است

قرارداد هفت میلیون یورویی برای خرید خط تولید با شرکت آلمانی Reifenhauser و تولید کننده لهستانی Bogucki Folie امضا شد.  مذاکرات چندین سال ادامه داشت. سرمایه گذاری این است که شرکت Bogucki را به سطح جدیدی برساند.

بازار لهستان با توجه به سرعت توسعه آن مهم است. این بازار عمدتاً به دلیل تعداد سرمایه گذاری هایی است که کارآفرینان لهستانی در سال های اخیر انجام داده اند.

 من پیش بینی می کنم که به زودی لهستان به یک کشور مهم برای صنعت فرآوری آلمان تبدیل خواهد شد. تفاوت هزینه ها در مصرف انرژی و تدارکات باعث می شود محصولات پلاستیکی لهستانی رقابتی باشند و بتوانند به زودی بازار آلمان را تسخیر کنند.

 Plastpol 2023   همچنین شاهد امضای اولین قرارداد توزیع بین بازیافت پلاستیک لهستانی – ML Polyolefins و توزیع کننده از اروپای غربی – Brenntag بود. ML Polyolefins محصولات بازیافتی خود را به شش کشور صادر خواهد کرد.

. اگرچه تراز تجارت خارجی کل صنعت پلاستیک در لهستان در سال 2022 منفی بود (1 میلیون و 879 هزار تن)، اما همچنان در مقایسه با نتایج سال 2021 بهتر بود. این تحول مثبت ناشی از کاهش واردات پلیمرها بود.( 0.5 میلیون تن) و رشد سیستماتیک صادرات محصولات پلاستیکی. نرخ اشتغال نیز افزایش یافته است

Plastpol  امسال به دلیل تغییرات ژئوپلیتیکی در اروپا که بر زنجیره تامین و بازارهای فروش تأثیر می گذارد، اهمیت ویژه ای داشت، بنابراین لهستان این شانس را دارد که جای روسیه و بلاروس را بگیرد و برای تجارت خارجی پلاستیک و لاستیک مهم شود. بنابراین، نمایشگاه امسال با حضور غرفه داران از 29 کشور برگزار شد. سالن‌های نمایشگاه میزبان نمایندگان شرکت‌هایی از هند، ترکیه، ایتالیا، آلمان، پرتغال و همچنین ژاپن، کره جنوبی، تایوان و چین بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *