گزارشی از چایناپلاس 1402/ chinaplas2023 – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

گزارشی از چایناپلاس 1402/ chinaplas2023

در سال 2023، کنترل‌ها و پیشگیری‌های کووید-19 در سراسر جهان به تدریج کاهش یافت و فعالیت‌های اقتصادی در سطح جهانی از سر گرفته شد. بسیاری از شرکت ها انتظار رشد درآمد را داشته اند و در عین حال اهداف سبز را نیز دنبال می کنند.

تعیین اهداف کربن صفر به بخشی از استراتژی های برندهای پیشرو برای انجام تعهدات زیست محیطی تبدیل شده است. نمایشگاه چایناپلاس 2023، نمایشگاه شماره 1 پلاستیک و لاستیک آسیا، که از 17 تا 20 آوریل 28 فروردین تا 31 فروردین 1401 برگزار می شود، برای نشان دادن و برجسته کردن چگونگی گذار صنعت به سمت اقتصاد دایره ای، بیش از 3900 غرفه دار برجسته از سراسر جهان را گرد هم خواهد آورد.

این نمایشگاه همچنین مجموعه ای از رویدادهای همزمان را سازماندهی خواهد کرد که به نیازهای صنعتی در روندهای سبز، اقتصاد دایره ای و توسعه پایدار رسیدگی می کند.

کنفرانس و نمایشگاه بازیافت پلاستیک و اقتصاد دایره ای:

تبدیل ایده ها به راه حل های نوآورانه! چه نوع فناوری هایی اقتصاد دایره ای را عملی می کند؟ چگونه این صنعت می تواند تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید برای سال 2025 را که توسط بنیاد الن مک آرتور و برنامه محیط زیست سازمان ملل آغاز شده است، با چشم انداز مشترک اقتصاد دایره ای انجام دهد؟

با تمرکز بر روندهای بین المللی و راهنمایی های سیاستی بازیافت پلاستیک در چین و آسیا، از مقامات ارشد دولتی و نمایندگان سازمان های صنعتی، مارک ها، ماشین آلات و تامین کنندگان مواد در سراسر جهان دعوت می شود تا نظرات خود را در مورد این سیاست های مرتبط و روندهای صنعت در چهارمین ویرایش CHINAPLAS به اشتراک بگذارند.

کنفرانس و نمایشگاه X CPRJ Plastics Recycling & Circular Economy که در 16 آوریل، یک روز قبل از گشایش CHINAPLAS 2023 در شنژن برگزار می شود.

تعهد سال 2025 به توسعه پایدار شرکت ها در سراسر صنایع پلاستیک و لاستیک به تدریج با پیشرفت مواد و فناوری ها محقق می شود. برای حفظ روندهای جدید، این کنفرانس طبقه بندی بازیافت از کشورها و مناطق با تجربه، دستاوردهای تکنولوژیکی بازیافت پلاستیک و کاربردها را پوشش می دهد و الگو و چشم انداز صنعت بازیافت پلاستیک در آسیا و سایر مناطق را تشریح می کند. علاوه بر کنفرانس اصلی، فروم های فرعی موازی برای نخبگان صنعت برگزار می شود تا بینش های خود را به اشتراک بگذارند و موضوعات داغی مانند “طراحی سبز و همکاری زنجیره ای متقابل”، “زنجیره تامین انرژی کارآمد و کم کربن” و “ارزش-ارزش” را معرفی کنند. بازیافت مکانیکی و بازیافت شیمیایی اضافه شده است. این بیش از یک کنفرانس است، شرکت های بین المللی باید آخرین محصولات و راه حل های تکنولوژیکی خود را از مواد اختراعی و فناوری های پردازش گرفته تا اتوماسیون و تجهیزات ویژه به نمایش بگذارند.

طنین انداز پایداری: بیان دیدگاه ها برای آینده ای پایدار

صنایع پلاستیک و لاستیک از هیچ تلاشی برای تقویت پایداری دریغ نکرده اند. برای تجسم تعهدات آنها به توسعه پایدار، یک هنر نصب – طنین انداز پایداری در CHINAPLAS 2023 راه اندازی خواهد شد تا ایده های “حفاظت از محیط زیست، بازیافت، شکل دادن مشترک به آینده صنعت پلاستیک، تولید مواد افزودنی، نوآوری و… توسعه پایدار».

امواج صوتی یکی از حامل های اساسی افکار هستند. بیشتر ارتباطات، دانش، احساسات و ایده ها منشأ خود را از انتقال صدا می گیرند. سازمان دهنده CHINAPLAS در حال جمع آوری پیام های صوتی شرکت کنندگانی است که نظرات خود را در مورد حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار از کشورها و مناطق مختلف به اشتراک گذاشته اند. با کمک پرینت سه بعدی، طراحی پارامتریک و متریال سبز، صداهای جمع‌آوری‌شده را می‌توان در قطعه‌ای از “سلول صوتی” ارائه کرد و به یک هنر نصب جمعیتی مونتاژ کرد.

این یک پروژه مشارکتی است که مواد پایدار، تولید مواد افزودنی، فناوری و هنر را با هم ترکیب می‌کند و نوسط یک هنرمند جوان چند رشته‌ای، الکس لانگ و شرکت‌هایی از صنایع پلاستیک و لاستیک، سازمان‌ها، نهادهای دانشگاهی در سراسر جهان ایجاد شده است. بیش از 1500 نفر از مشارکت کنندگان صدا قبلاً با صدای خود در ایجاد این برنامه شرکت کرده اند. بازدیدکنندگان می‌توانند به داستان هر شرکت‌کننده که توسط سلول صوتی تولید می‌شود، به سادگی با قرار دادن تلفن خود در نزدیکی آن گوش دهند.

گفتگوی فناوری: رونمایی از Greennovation و New Tech

سبز یکی از موضوعات داغ در CHINAPLAS 2023 است، بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری های سبز و پیشرو و کاربردهای آن در Tech Talk شرکت کنند.

بیش از 30 فناوری جدید رونمایی می‌شود و بیش از 20 متخصص صنعت داغ‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولات و فناوری‌ها را در پنج موضوع مختلف ارائه می‌کنند:

راه‌حل‌های سازگار با محیط زیست، پلاستیک‌های پزشکی و محلول‌های ضد میکروبی، راه‌حل‌های درمان سطح، سبک‌وزن. راه حل ها، مواد نوآورانه

CHINAPLAS به یک پلتفرم انتخاب شده برای معرفی محصولات و نمایش فناوری های جدید پیشرفته توسط غرفه داران تبدیل شده است، Tech Talk به عنوان مرحله تأثیرگذار برای راه اندازی راه حل های پیشرفته سال باقی می ماند.

سخنرانان حرفه‌ای عمیق‌تر عملی بودن راه‌حل‌های پایدار و سبز را بررسی می‌کنند، در حالی که مخاطبان به سرعت روندهای صنعتی صنایع پلاستیک و لاستیک را به تصویر می‌کشند که تصمیمات تجاری چابک را تسهیل می‌کند. شرکت‌های پیشرو در صنایع پلاستیک و لاستیک در Tech Talk شرکت خواهند کرد و از فرصت تعامل با مخاطبان بهره خواهند برد.

Dow Chemical بررسی خواهد کرد که چگونه راه حل های بسته بندی نزدیک به اقتصاد دایره ای قدرت می یابد

SABIC بر ارائه راه حل های نوآورانه پایدار به سمت اقتصاد دایره ای تمرکز خواهد کرد.

Exxonmobil Chemical طرح خود را برای ارائه بازیافت با راه حل های بسته بندی پیشرفته با مزایای پایداری معرفی می کند.

Amcor در مورد چگونگی پایداری راه حل های بسته بندی در بخش پزشکی و بهداشت صحبت خواهد کرد. علاوه بر تالار گفتمان باز، “New Tech Display Zone” در محل Tech Talk برای بازدیدکنندگان قرار دارد تا با Avient و HP در یک جلسه و فرمت تعامل جدید در تماس باشند. Avient راه حل های مبتنی بر زیست و مطالعات موردی موفق خود را با هدف پایداری برای فردای بهتر ارائه خواهد کرد. HP فناوری چاپ دیجیتال آماده برای بسته‌بندی‌های بر اساس تقاضای پایدار را به اشتراک خواهد گذاشت.

برنامه های کاربردی در تمرکز: حفاری عمیق تر در کاربردهای پلاستیک و لاستیک

طیف گسترده‌ای از برندها، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی باید در برنامه‌های کاربردی در فوکوس، یکی از رویدادهای همزمان با CHINAPLAS، جمع شوند تا کاربردهای پلاستیکی و لاستیکی با کارایی بالا، مانند فناوری فتوولتائیک، پلاستیک و ضد باکتری لاستیکی را به اشتراک بگذارند. بسته بندی استریلیزاسیون، کم کربن سبز و اقتصاد دایره ای، و غیره. بیش از 70 موضوع داغ توسط مارک های مشهور، رهبران صنعت، کارشناسان، دانشگاه ها، انجمن ها و غیره به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در مجموع 12 سمینار موضوعی شامل صحبت های عمیق در مورد تجربیات و چشم انداز فناوری صنایع کاربردی وجود دارد که کارشناسان این صنعت را نمی توان از دست داد. در اینجا چند مورد از آنها را برجسته می کنیم. Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH

“چشم انداز جهانی – مسیری به سوی دایره پلاستیک:

مجمع توسعه اقتصاد دایره ای چین و اروپا” برگزار می کند و اطلاعاتی را در مورد فرصت ها و چالش های اقتصاد دایره ای برای کنترل آلودگی پلاستیک و کربن به اشتراک می گذارد. بی طرفی برای بررسی بیشتر راه‌حل‌های اقتصاد دایره‌ای، شعبه ترموفرمینگ CSRA سمیناری را با عنوان «چگونه ترموفرمینگ بسته‌بندی کم کربن و سبز را پیش می‌برد» برگزار می‌کند و از کارشناسان، محققان و کارآفرینان مشهور دعوت می‌کند تا بینش‌های خود را در مورد چگونگی ایجاد یک زنجیره زیست‌محیطی صنعتی به اشتراک بگذارند. صنعت ترموفرمینگ تحت تقاضای جهانی انجمن “سبز، کم کربن و توسعه پایدار بسته بندی انعطاف پذیر” که توسط کمیته بسته بندی و چاپ فدراسیون بسته بندی چین (PPC) برگزار می شود، راه حل هایی را برای مدیریت VOCs، اولین چسب سبز جدید، لمینیت بدون حلال پوشش خواهد داد. تکنولوژی و جوهر چاپ سازگار با محیط زیست در صنعت بسته بندی انعطاف پذیر و …

CHINAPLAS 2023 از بازدیدکنندگان بین المللی استقبال می کند

چین محدودیت های سفر را کاهش داده است. مسافران خارج از کشور تنها باید نتیجه آزمایش اسید نوکلئیک منفی را که در عرض 48 ساعت به دست آمده نشان دهند و دیگر نیازی به اعمال کد بهداشتی و قرنطینه در بدو ورود نخواهند داشت و می توانند مستقیماً وارد جامعه شوند. CHINAPLAS 2023 آماده پذیرایی از انبوه بازدیدکنندگان بین المللی در شنژن است. این یک فرصت طلایی برای بازدید حضوری از نمایشگاه برای فعال کردن مجدد تماس های فیزیکی با تامین کنندگان و شرکا، تسلط بر روندهای به روز، ملاقات با استارتاپ ها و ستاره های نوظهور، دریافت ایده برای برنامه ریزی تجاری و کشف نکات برجسته صنعت است.

غربالگری سلامت نمایشگاه و الزامات مهاجرت و بهداشت شنژن در زمان مناسب به روز می شود، لطفاً برای آخرین اطلاعات به وب سایت نمایشگاه مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر یا پرس و جو در مورد CHINAPLAS 2023، لطفاً از www.ChinaplasOnline.com دیدن کنید یا با Chinaplas.pr@adsale.com.hk تماس بگیرید.

درباره CHINAPLAS 2023 CHINAPLAS 2023 توسط Adsale Exhibition Services Ltd. ، Beijing Yazhan Exhibition Services Ltd. انجمن، انجمن صنعت ماشین آلات پلاستیک چین، انجمن صنعت پلاستیک گوانگدونگ، Messe Düsseldorf China Ltd.، انجمن صنعت پلیمر شنژن و انجمن تجارت پلاستیک شانگهای. این رویداد همچنین توسط انجمن های مختلف پلاستیک و لاستیک در چین و خارج از کشور حمایت می شود. CHINAPLAS اولین بار در سال 1983 معرفی شد و از سال 2006 توسط UFI (انجمن جهانی صنعت نمایشگاه) مورد تایید قرار گرفت. CHINAPLAS برای سی و دومین بار به طور انحصاری توسط اتحادیه اروپا برای تولید کنندگان ماشین آلات پلاستیک و لاستیک (EUROMAP) در چین حمایت می شود. CHINAPLAS در حال حاضر پیشروترین نمایشگاه تجاری پلاستیک و لاستیک آسیا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *