۱۲ شهرک صنفی شهر ری تبدیل به لکه صنعتی شد – خبرگزاری پپنا (پلیمر و بسته‌بندی)

۱۲ شهرک صنفی شهر ری تبدیل به لکه صنعتی شد

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: از بین ۱۶ شهرک صنفی این شهرستان، ۱۲ مورد برای تبدیل شدن به لکه صنعتی مصوب شد.

به گزارش پپنا، حسین شریف دوست گفت: این شهرستان ۱۶ شهرک صنفی دارد که تمامی آنها قابلیت تبدیل شدن به لکه صنعتی را دارند اما تاکنون پس از بررسی نهایی ۱۲ مورد از آنها مورد تایید و تصویب قرار گرفته است.

شهرک های آهن مکان، استوک خاوران، چوبستانه، توتک، لپه زنک، خاوران، صدرا، عباس آباد علاقه بند، عشق آباد، ثامن الحجج، قیصر آباد، تجریشی اسامی شهرک های صنفی است که از این پس با تبدیل شدن به لکه صنعتی زیر نظر شهرک های صنعتی فعالیت خواهند کرد.

وی یادآورشد: شهرک های آهن مکان، استوک خاوران، چوبستانه، توتک، لپه زنک، خاوران، صدرا، عباس آباد علاقه بند، عشق آباد، ثامن الحجج، قیصر آباد، تجریشی اسامی شهرک های صنفی است که از این پس با تبدیل شدن به لکه صنعتی زیر نظر شهرک های صنعتی فعالیت خواهند کرد.

شریف دوست با بیان اینکه امکان تصویب تمامی شهرک های صنفی این شهرستان تا ماه های آتی برای تبدیل شدن به لکه صنعتی وجود دارد، اظهارداشت: پس از تصویب این لکه های صنعتی، اقدامات قانونی برای فعالیت رسمی این مجموعه ها زیر نظر شرکت شهرک های صنعتی فراهم می شود.

معاون برنامه ریزی فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در عمل با این مصوبه، شهرک های صنفی که زیر نظر بخشداری ها و مجموعه های تحت پوشش وزارت کشور فعالیت می کردند و مورد نظارت بودند، به شرکت شهرک های صنعتی که زیر نظر وزارت صمت فعالیت می کنند، محول می شود.

وی خاطرنشان کرد: تولید پلاستیک، موزائیک، خدمات، انبارداری، آهن آلات، بسته بندی، تولیدی، چوب و درودگری، مصالح ساختمانی و خدماتی، ضایعات خودرو و سوله سازی- پلاستیک سازی عمده فعالیت این لکه های صنعتی هستند.

شریف دوست با اشاره به تشکیل کارگروهی در استانداری تهران برای تعیین تکلیف شهرک های صنفی و صنعتی این استان، ادامه داد: معاون فرماندار نیز در این کارگروه برای بررسی مناطق تحت مدیریت خود حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *